Kezdő vállalkozás ismert reklámarccal

Adott egy néhány évvel ezelőtt alapított, prémium minőségű szanitereket forgalmazó cég. Új szereplőnek számít az iparágban, és bár egyelőre nem veheti fel a küzdelmet a nagyokkal, vagyis például a Kludival, a Wellisszel vagy a Hans Groheval, mégis dinamikusan fejlődik, egyre nagyobb piaci szeletet hasít ki magának, és a versenytársak is egyre inkább számolnak vele. Mit tehet ez a cég, ha meg akarja őrizni ezt a fejlődési dinamikát? Vagy ha egyenesen fokozni akarja?

Többek között azt, amit már sokan megtettek: szerez magának egy ismert reklámarcot vagy márkanagykövetet.

Ügyfelünk, az Arezzo Design Kft. a fontosabb gazdasági mutatók alapján 2018-ban érte el azt a mérettartományt, amikor a marketing büdzséje már elbírt egy ekkora terhet. Piaci pozíciójának megerősítése és a további terjeszkedés érdekében ezért közösen egy olyan közismert, nagy tiszteletnek és népszerűségnek örvendő személy keresésébe kezdtünk, aki a cég arcaként még vonzóbbá teheti a termékkínálatot. Tudtuk, hogy a költséges kalandra vállalkoztunk, de ha szintet akarunk lépni, kockáztatni kell.

Az Arezzo Design termékeit letisztult, áramvonalas formavilág, elegancia, prémium minőség és megbízhatóság jellemzi. Ezekre a tulajdonságokra igyekszünk felhívni potenciális vásárlói figyelmét, ezeket igyekszünk hangsúlyozni a marketingtevékenység során. Úgy véltük, hogy ehhez egy olyan partnerre, egy olyan ismert arcra van szükségünk, aki valamilyen módon kötődik a vízhez, a vizes helységekhez, és akit kitartása, gondolkodása és tökéletességre törekvése összekapcsol az Arezzo Design által képviselt értékekkel.

Nem kellett sokáig keresgélnünk, az ideális választás szó szerint besétált hozzánk.

A cég tavaly vett részt először a Construma kiállításon, ahol mindjárt két standon is jelen volt termékeivel. Sok volt látogató, sokan vásároltak is, a kitelepülést egyértelmű sikerként lehetett elkönyvelni. Aztán az utolsó napon megjelent a fő standnál Cseh László, mert Arezzo termékekkel szerette volna felszerelni fürdőszobáját. Azonnal elkezdtünk kombinálni, gondolkodni, hiszen úgy éreztük, a magyar úszósport egyik legnagyobb alakja hitelesen alakíthatná a neki szánt szerepet, főként azok után, hogy a cégnél vásárolt. Teljesen egyértelmű volt számunkra, hogy

Cseh Laci tudja, mi kell a vizes blokkba,

ezt pedig szerettük volna megosztani a külvilággal.

Ötletünkkel nem sokkal később fel is kerestük a világ- és Európa-bajnok úszót, aki nyitott volt a közös munkára. A kész koncepciót augusztusban fogadtuk el, az együttműködés első lépéseként pedig ősz elejére fotózást szerveztünk, hogy színvonalas alapanyaggal rendelkezzünk a promóciókhoz és a különböző kreatívok elkészítéséhez. Erről van egy rövid werkfilmünk is, íme:

Láng Péter és csapata elképesztően jó munkát végzett.

Azt, hogy az együttműködés mennyire sikeres, hogy Cseh László szerződtetése milyen hatással volt az Arezzo Design fejlődésére, egy bővebb elemzés után lehet csak pontosan megmondani, erre néhány hónap múlva érdemes sort keríteni. Az előjelek mindenesetre nagyon kedvezőek, hiszen a cég forgalma, árbevétele és online felületeinek látogatottsága soha nem látott magasságokat ostromol.

Kapcsolat

  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.